Brief van Kirsten

AfbeeldingPapie ik ben je nu heel erg aan het missen.
Ik ben weer aan het sissen.
Ik wil jou op mijn verjaardag zien.
Gelukig heb ik dan nog Ailyn.
Doei ik hou van jou!
Goed dan,het is een beetje flauw
Dit briefje komt van curacao.
Zo nu heb ik genoeg gezegt.
Even wachten tot dat jij mij weer in bedje legt!

Voor: papie.
Snapie.
Love jou!

 

Voor mijn meisje

Lieve schat, je lieve gedichtje maakte me blij en verdrietig tegelijk. Verdrietig dat ik je niet even een dikke kus kan geven, voorlezen of in je bedje stoppen, maar ook heel blij omdat je zo’n super kind bent.

Het maakt me blij om met jou en Milan te skypen, zodat ik je kan zien. Elke foto van jou maakt me blij; elke knuffel en elke zoen en elke lach maakt me blij.

Ik hou van elk gedicht, elk verhaal en elk lied dat je zingt.
Ik hou van elke lach en elke traan.
Ik hou van je als je verdriet hebt en als je blij bent.
Ik hou van je in Athene, in Brussel en op Curacao, op de noordpool en op de maan.

Je bent mijn allerliefste, allerbeste, allermooiste, allerslimste allerallerste meisje.

Dank je wel!

Papa

Een Reactie op “Brief van Kirsten

Geef een reactie

